ÄLVASJÖN

kanske är jag lite djupräddHar varit och badat, ja jag badade faktiskt ända upp till öronspetsarna ,simmade ochså det jag tyckte vara nödvändigt (det var för att om möjligt kunna ta pinnarna innan Elsa snodde dom och det får väl erkännas att hon i 99 fall av 100 vann just den kampen, men så hade hon ju med sig sin matte i vattnet min stod ju bara och glodde på stranden till ingen nytta), jo hon fotade ju faktiskt oss badnymfer.
Det var så jättevarmt och vi badade i två timmar innan det kom några picknickare och störde friden , då beslutade vi oss för hemfärd i den stekheta bilen, fast min matte har ju AC så jag gnyr icke.MEN EN HELT UNDERBAR BADSTUND VAR DET MED MIN ÄLSKLINGSVOVVA ELSA

Kommentarer
Postat av: Kattis

Åhh....vilka svalkande bilder! Och fina vovvar....Ha en underbar sommarkväll

önskar K

2008-07-26 @ 17:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0