wheels and wings

Lördag och klockan är fyra plus tio minuter , vaknade lite sent, halv nio. Det är ÅSKA i luften mina känsliga åskradar känner det, eller kan det bero på att jag svettas lite ymmigt när jag anstränger min kropp till det yttersta ute i skogen, har lagt och gått spår med vovven och det gick jättebra fast även han tyckte det var för varmt och sneglade oroligt upp på himmelen( vi och våran gemensamma åskfobi).
har gjort det jag tycker är så otroligt tråkigt, städat . Ikväll ska vi göra stan , Håkan och jag ja våran adoptivkompis ska också med , vi ska på wheels and wings i varberg en återkommande årlig tradition för oss och många fler, ska låna julias( tack) lägenhet och förfesta,vad det lät löjligt när man tänker på vår ålder, Sen går vi ner till stan och träffar en hel del gamla kompisar m.m och naturligtvis spanar in alla läckra bilar.
Har man som vi varit raggare i ungdomen så är det en riktig nostalgitripp, musiken ölen skrålet och bilarna för mig typ 30-35 år tillbaks i tiden och det känns bra för en kväll.    Lasse svärfar ska köra in oss och på vägen ska vi lämna oskar-boxer på hundnattis (tänk så lessen han kommer att vara när han inte får sova hos mamma, men jag ska ju hämta honiom i morgon förmiddag)
GODE GUD LÅT INTE DET BLI ÅSKA HOS OSKAR I NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0