tråkmatte

Hej igen ett tag har gått sen jag luftade mina tankar, men nu är det dags . JAG har haft en sån tråkig dag morsan har bara varit hemma och donat i trädgården OCH suttit framför den där datorn ,vad nu det kan vara för roligt med det.Fast lite småkul har jag haft, katten eller Elsa som dom säger rymde från sina barn i dag hm då passade jag på att speeda upp hennes ringrostiga ben ja hon kunde kuta fort jag måste erkänna att jag inte hann med i svängarna,men hon måste vara lite puckad ,hon kom tillbaka sen och smög(jag såg det)upp till ungarnapå andra våning.Jag hörde ett samtal som matte hade med min dagisfröken ,men jag måste hört fel,hon sa att JAG skulle sova där på Lördag natt för hon och fassan skulle åka till stan och titta på wheels and wings,Ska jag sova borta en hel natt?Hon måste skoja!Men det ordnar sig ,imorgon ska jag och min labbe-kompis åka till Älvasjön och våra mattar ska lägga lite spår åt oss och så ska vi bada ,då får man väl hotta upp sig det är ju en labbe och dom har ju inget vett på att sjön kan vara djup,så jag får väl ha hjärtat i halsgropen för inte tänker jag visa att jag är den försiktiga typen och mossan är ju med och kan rädda mig.//OSKAR

Kommentarer
Postat av: Gammelmatte

Kram till dig Oskar....Bada och lär dig njuuuta av sommaren....

2008-07-15 @ 09:07:00
Postat av: mamsan

jag njuter ända tills jag lyfter blicken mot skyn och nästan alltid ser GRÅA;FULA LÖMSKA moln.ÄR jag skadad ?

2008-07-15 @ 13:41:48
URL: http://mullenuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0