SVIN-DEL

Jag hade inte tänkt att vara så här mycket ledig isommar som jag råkat bli. Har efter mitt livs kortaste anställning åter ställt mig till förfogande till arbetsmarknaden, och hur blev det nu så här ? Jo när ingenting funkar ,det icke conecktar alls med någonting ,då tyckte jag det var bäst att sluta och så blev det. Alltså har jag för tillfället skitledigt och för en skön och behaglig sommarlunk .jag njuter av denna underbara tid på året när allt är grön skönt och varmt (nu tycker jag inte om när det blir över 20 grader men i övrigt så). Tänk dig själv att kunna umgås med bästaste hunden hela dagarna ,träna inför den stundande debuten i lydnad,oppps det där killade lite i kistan, var det en nerv där tro? Idag har jag riskerat livet med att klättra upp i det jättehöga körsbärsträdet och plocka bär åt dom små barnen som fyller kollektivt idag,det kostar på att klättra högt när man får svindel redan en halvmeter ovan tårna.Appropå svindel(Är inte det ett konstigt ord SVIN-DEL ,dom djuren är väl aldrig högt),fast det kan ju komma av att när dom blir dödade så hängs dom upp lite högt,ja så jobbar min hjärna idag! Kom helt ifrån ämnet där,Vad jag skulle sagt var att hon här får svindel när jag ser någon annan i fara(högt) ,då kliar det i knäna på mig ,är det normalt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0