jädrans....

Ser ni mig, matte såg knappt mig.
Det varså hära att vi ,matte,husse och jag hade laddat ryggsäcken med kaffe å lite goddisarför att gå upp till kolarmossen (den vanligaste promenixen när fassan är med). Och nu hade dom släppt ut alla 40 kossorna på åkrarna , men jag racade glad ihågen som vanligt( vi boxrar har ju lite race i kroppen).Nu har ju matte sagt till mig att inte lukta på trådar i noshöjd, men jag lyssnar som bekant inte alltid på den där kvinnan.
Jag sprang före och etfer och överallt OCH så kom det ett stängsel framför näsan på mig och alla varningsklockor var ur funktion så jag satte min lilla näsa emot och sniffade. DET skulle jag min själ aldrig ha gjort ,fy f.n vad det small till i snoken som om jag fick ett karateslag i huvudet som spred sig ut i alla vitala kroppsdelar, morsan och farsan sa att jag fick en mycket grov och lång gny-gnäll-yl-stund, som jag sprang vad var det som hände ??????
Det var då morsan tog detta kort, jag tror hon ville ha ett sista på mig för jag var verkligen på väg ut ur bild här.
Hela promenaden gick jag därefter mycket nära mina kära människor, och jag hörde dom säga tillvarandra att " nu kanske han har lärt sig något"
Och det må vara sant men jag glömmer så fort./OSKAR

Kommentarer
Postat av: Storsyrran

Hahahahahahahahahahahahaha, oj förlåt...... Hahahahahahahahaha:)

2008-07-18 @ 23:55:03
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: pallan

Din elaka lilla sugga/oskar

2008-07-19 @ 10:21:16
URL: http://mullenuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0