går fetbort

Jag måste bara få skriva ner MIN åsikt om en "människa" som Andes Eklund. I min värld finns det inte plats för en sån, han har förverkat all rätt att andas samma luft som mig,han har överhuvudtaget förverkat sin mäskliga rätt att andas, sova, äta, skita, ha vänner se höra helt enkelt gjort bort sig för tid och evighet här på jorden och efter döden.

Omdet finns någon rättvisa så kommer han att få lagens strängaste staff någonsin .Jag hoppas det och vet att jag inte är ensam om den åsikten , tycker att de poliser som inte kollade upp tipsen om Pernillas mördare ej heller ska gå straffria.
Men det värsta av allt är i dagsläget ENGLAS stackars anhöriga som aldrig får tillbaks henne hur hårt straff han än får.

DÖM LAGENS STRÄNGASTE STRAFF PLUSS 100ÅR till SÅ INGEN SKA BEHÖVA TRÄFFA HONOM MER UTANFÖR FÄNGELSET

Kommentarer
Postat av: Kattis

Visst är det sant.....Men kanske denne man inte är värd att nämnas v namn ..alls?

2008-07-18 @ 19:26:15
Postat av: madda

Fy fasiken för så otäcka människor. är så att man skäms för att vara människa i bland. hade varit bättre att vara tvättbjörn istället. är inte i närheten av så grymma. Hur kan man grovt våldta en lite flicka.

Nä tackar vet jag tvättbjörnar

2008-07-18 @ 21:43:10
URL: http://maddah.blogg.se/
Postat av: Julia

Lastbilschaffis..... Behöver jag säga mer? Inför dödsstraff i sverige för fan!!

2008-07-18 @ 23:54:11
URL: http://jultis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0