femåringen

hej igen nu har jag kommit hem från Meja Gemrud,hon bjöd på grillspett och mumsig pasta+ sallad och vitlöksbröd.Julia åt upp dom sistnämda och just julia är mamsan lite syrak på . Hon har visade det sig dejtat någon utan att andas ett endast ord till den som givit henne livet, fast jag förstår varför ,det är inte kul att släppa en sån nyhet i denna familjen där alla är så nyfikna och frågvisa (men är inte ALLA familjer det)? lilla gumman mossan får


väl reda på det tids nog ,men det är inte lätt när man är så förveten som jag./pamela




Imorgon är det utställning igen och jag OSKAR VALSÄNGENS ROLEX lovar vid mina ofödda barns huvud att inte morra på domaren när han ska glo på tänderna och min pung (det fattar väl vem som helst att det inte är speciellt kul när alla ser på), ivarjefall har jag nästan lovat matte det, vi får se hur det går ,hon matte alltså har hållt på sen förra utställningen att låta kreti och pleti glo i munnen på mig och jag har skött mig jättebra.JO förra utställningen bar jag mig dumt åt säger matte ,för jag gurglade mig lite för högt och just den domaren tog illa vid sig ,förlåt bosse domare det var inget personligt, Idag har hon badat mig och säkert som amen ikyrkan ska hon klippa klorna också ,gillar inte,hon sa till fassan att hon tänkte lägga ett spår på morgonen åt mig och det låter ju skojsigt , men om hon tror att jag blir lite tröttare och medgörligare av det är hon nog ute å surfar i skogen/OSKAR

Kommentarer
Postat av: ullisen

Men vad??! Jullan dejtat? Utan att berätta? Jag visste inte heller... hmm. En smula missnöjd tror jag bestämt.



PS. Sicken historia det där med GeKås-rånarna. Läste och läste flera gånger för jag kunde inte fatta vad som hänt. Först blev jag jättearg på poliserna för sådär kan man ju inte bete sig mot oskyldiga människor men sen tänkte jag ett steg till och försökte sätta mig in i deras situation och jo, då förstår jag dom faktiskt. Här är de placerade på post för att stoppa nåt som kan vara skrupelfria rånare och med Malexander i färskt minne (för det var väl bara några år innan detta?) måste de stackars poliserna varit minst lika skraja som er? Om inte värre? Fick en sån otrolig nästan skrämmande modersinstinkt att försvara mitt barn när jag läste er historia. Varför vet jag inte. Det var ju varken hon eller jag som var "hotade"!? Märkliga saker som händer i mitt huvud nuförtiden! :)

2008-07-21 @ 21:45:13
Postat av: pallan

Jorå, hon har dejtat gud vet vem!

Vem vet han kanske sitter baktill i morgon så humle får laga mera mat ,(hoppas han isf är småväxt)

2008-07-21 @ 22:28:03
URL: http://mullenuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0