En svettig stund

12 juli 2008


Japp upp i ottan och la ett fältspår tillOskar ,väckte lilla gubben försiktigt och så åt vi frukost och läste tidningen,kl 0700 gick vi på spåret och han var stensäker, tog alla föremålen och klockrena vinklar, så jag tänkte ,det blir en bra dag idag.Men nog var det nervöst att vänta,vänta och åter vänta på utställningen ,det var ju väldigt mycket med hundar och hussar och mattar samt övrigt folk.Eftersom nu oskar hade en av sina absolut sämsta dagar på utställningen i Borås så tog jag det säkra benet först och tiggde och bönade min underbara tränare och kompis om support. Hon Ingrid hammar lind visade honom mycket braoch han morrade inte alls vid tandvisningen,åh vad jag är stolt över den hunden ,han fick sitt tredja CK och blev tvåa i Bhkl, Det blev massa priser att ta hem i prishyllan och njuta av.Men det var mycket ,mycket svettigt för matte .TACK underbara duktiga INGRID/ PAMELA


12 JULI 2008

Det jag vovar det håller jag (OSKAR GRODSLUKARES DJUNGELORDSPRÅK) . Det sa jag ju igår att jag ska uppföra mig idag okej.Orkar inte skriva mer nu har ju arbetat hela dagen och ska sova nu. / OSKAR


Kommentarer
Postat av: Julia

Grattis mamma och Oskar:)Det var nog den fantastiska träningen han fick igår som gjorde att han fixade tanduppvisningen:)

2008-07-12 @ 18:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0