En åskfri dag

Äntligen en dag utan muller och konstiga moln. Är man en sån hära hund som inte tycker om när det mullrar och blixtra så är just denna sommaren SKIT. Jag å mossan skulle varit på boxer-läger hela nästa vecka men tanten fick inte semester, så vi stannar här hemma istället , fast hon säger att hon är jättesur dels för att inte kunna vara med och dels för att hon inte fick tillbaks dom 2000 kronorna hon betalt, och hon kan tjura länge på det . Nåväl idag har vi varit och tränat med gänget och matte var jättenöjd med killen här,jag fick några extra falukorvsbitar när vi kom hem,Nu lägger jag min söta nos på kudden och somnar mellan morsan och farsan/OSKAR

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej MamseBamse:) Grattis till bloggen, visste väl att du skulle fixa biffen!! Ses ikväll hos Meja:)

2008-07-11 @ 07:55:07
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: maddah

Grattis Mossan!!

Ses ikväll, kram kram

2008-07-11 @ 10:27:14
URL: http://maddah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej SVÄRMOR!Kul att du har paserat mig i nymodärniteter. Lycka till med bloggen. Kram Rolle

2008-07-11 @ 20:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0