cyklisterna

getingen medHär är bildbeviset på att julia blev getingstucken . Och det skedde precis när hon glad i hågen klev in i furulundska köket, oj,oj,oj,oj,oj vad det drog ner humöret. Annars var det sketakul att få laga mat och dona för semesterfolket, köket furulund bjöd för dagen på filorullar med fetaost,basilika,jalapeno och västerbottenostfyllning till förrätt ,penne med champignon,tomatoch purjosås med oxfileskivoroch efter promenixen till kolamossen med nisse ,håkan ,oskar och pamsan(julia o madda vilade upp sig i jättesoffanunder tiden)(ja pamsan vågade inte gå med ända fram nån galen skytt befann sig i skogen) så blev det kaffe med tre sorters kakor och sen kom dom på att mamsan skulle köra dom hem och det gjorde hon så gärna Och så här såg hon ut en kvart efteråt .(Mammas lilla gumma förlåt att jag skrattade men du vet ju hur jag reagerar när det blir otäckt det är ju med ett skratt jag försöker råda bot på allt farligt())

Kommentarer
Postat av: Stucken

Så molucken jag ser ut;) Men det gjorde ju så jävlans ont!

2008-07-22 @ 23:03:56
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: maddah

riktigt molucken. Tack för all god mat och fika plus skjutsen.

2008-07-23 @ 11:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0