aktiva måndagen

Ja så var det måndag igen , vi var ju till stan i lördags för att gå på wheels&wings ,det var snabbt avklarat , fick låna julias ( min gamla) lägenhet som sagt .
Vi satt där till nio  och när vi kom ut så regnade det rigtigt duktigt och Håkan hade ont i knät ,ingen taxi gick att få ,ah , vi åker hem . Sagt och gjort svängde om hunddagiset och hämta grynet(oskar) detvar det bästa av allt ,så slapp han sova borta. Han blev så glad .
Igår hade vi en riktig soffkomadag , sköntoch avslappnad stämmning, imrse var jag kvar i koman ,men när jag väl vaknat till fanns det hur mycket energi som helst(tro pelle det ,som jag vilat)
Jag målade väggen på altanen(den där altanen som bara jag tycker blir fin),bakade tre sorters kakor,var å köpte två buskar å planterade fixa käk och på kvällen tillsammans med mina gryn gick en timma ute i guds natur,( lovely).
Men då blev Håkan illamående så vi fick sitta en stund i gräset ,jag tror att han åt för mycket makrill och pot.mos.
imorgon ska jag måla färdigt altanen och ska fixa käk till cyklisterna som ska cykla hit från varberg för att äta ( dom har köpt nya cyklar så det är väl nyfiket , (man kan få fula skavisar av sånt)
Har satt ut annons på överblivna katten( alar) på blocket , hoppas någon fattar tycke för den lilebusen.

Kommentarer
Postat av: ullisen

Aaah! Ska inte kisse flytta till Brunnsan?



Ett tips; förbered cykelstället till bilen för imorron ;)

2008-07-21 @ 21:33:18
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Julia

Ullisar nu förstår jag inte vad du menar, "förbered cykelstället"? Och katten Alvar ska nog helst inte flytta hit, även om jag hemskt gärna vill, men katten Gullvar blir nog inte så förtjust om det flyttas hit en ny kise.... Men jag har hört att Villa Morkulla har plats för en liten nos till=)

2008-07-22 @ 00:47:44
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: maddah

pfft cykelstället, var det värsta jag hört. bara om det ser uta att bli åska så är det aktuellt. inte som när jag och mina tjejpolare cyklade till halmstad, är ju mycket närmre hem nu och mycket finare cykel=)

2008-07-22 @ 11:09:16
URL: http://maddah.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det är nog längre än den hära gången för då åkte ni med mig hem . HA

2008-07-22 @ 12:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0