inte bara jag som är långsam

Dessa bilder tog ca. trekvart att ladda ner........HUR I HELA VÄRLDEN kan det bli så långsamt    NÄR jag uppgraderat mitt TELE2 abbonnemang?Och inte vet jag hur jag ska flytta bilderna heller,kan det vara möjligt att jag är lite korkad ändå?Egentligen ska jag ju bara bevisa för er alla att jag gjort mina specialuppdrag i dag ch också kommit på att det är långtifrån bara jag som är extra långsam i juletider.För att nämna något så det innannämnda TELE2 är långsamt intill olidlighet,3 och då menas mobiloperatören är sjutusan så långsam med att svara på mitt reklamationsbrev,tidningsbudet kommer en timma senare på morgonkvisten ,undras om han har nån date i juletid(men inte behöver han data varje morgon,brevbäraren är två-tre timmar senare och det är bra om jag får min post innan jag lägger mig.....JA ,jag vet det är ilandsproblem alltihopa men ändå!

MEN till saken.....JAG HAR KOKAT GRÖNKÅLEN,JAG HAR PLANTERAT JULROSOR PÅ TRAPPEN;JAG HAR KÖPT HYACINTER OCH STRAX SKA OSKAR STÅLNACKE OCH JAG UT I KLOROFYLLEN OCH RASTA OSS.

JULROSKURIOSA:

Helleborus niger(JULROS)

namnet julros har en biblisk anknytning.Legenden säger att Jesus vid sin födelse besöktes av en herdinna som var så fattig att hon inte hade råd att köpa någon gåva.Då en ängel uppenbarade sig vällde tårar ur flickans ögon fram,och då de nådde marken växte snabbt en underskön blomma fram:JULROSEN
FINT VA!
OCh ULLISAR pamsan har idag också haft en "nära naturenupplevelse"Det flög en häger förbi mitt datafönster och hade inte datorn varit så förjordat långsam hade jag aldrig fått syn på den fula fåglen.en annan skönhetammaryllis-skönhetnyköpta julhyacinterna har bosatt sig bredvid snyggetomtarnaoskar utan tomteluva och betydligt mera samarbetsvilliggrönkålskoketoskar motvillig tomte

Kommentarer
Postat av: emilia

Jag tycker oskar var jättefin i julmössa och det ser ut som han ser nöjd ut. Men vad gör man inte för en bild ;)



Kram

2008-12-17 @ 16:28:48
Postat av: nisse

köp ny dator så händer de grejor sedu ;)

2008-12-18 @ 15:56:03
Postat av: Kattis

Skulle inte du " bojkotta" julen...? Har läst...noggrant....



Kram

2008-12-19 @ 16:22:40
Postat av: pamela

EMILIA:Välkommen hem till Sverige för den lilla titten och önskar dig allt gott down under men akta dig för fula gubbar.Men vilken resa det blir...njut och lev du är ju ung!

NISSE:maddahmamman har inte råd med en ny dator(om det inte kommer nån försäljare och snabbt övertalar mig)

Kattis:Jag kanske tyckte det då men det är ju ändå så att jag är inte sämre än jag kan ändra mig och julen ser ut att bli en trevlig sammankomst över flera dagar så det kännns okey nu.

2008-12-19 @ 21:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0