Ordlös saknad

INGA-MAY GABRIELSSON 1 MAJ 1932-11 DECEMBER 2008.

Det finns egentligen inga ord som kan förklara eller göra så att man kan förstå den saknad och det tomrum som blir när någon man älskar så mycket bara försvinner långt bortom orden,långt bortom förståndet.
Jag mår inte så bra idag ,har dels knappt sovit för att oskar har haft ont i halsen hela natten och vandrat upp och ner och krävt att få gå ut oc kissa och beta gräs.
Så redan där kände jag mig lite lessen och orolig för hans del(det är bättre nu,men lite halsont kvarstår ännu).
Sen kom ju alla tankar ännu närmre mitt hjärta i den silvervita månskensnatten och tanken på min mamma var så plågsamt nära mig under hela natten och dom tidiga morgontimmarna så att det gjorde fysiskt ont och tror jag en följd av detta är att min mage är helt kass i dag ,mår illa och det värker som tusan i den och stackars Håkan har städat av efter festen i går(jag har faktiskt inte orkat).
Tack mina älskade barn för dom hjärtligt vackra tankarna och orden till er mormor,jag älskar er så.
Men jorden är en tommare plats för varje älskad själ som lämnar den för att flyga fritt ovan molnen ,kanske gestaltad av en ängel,jo så vill jag tro att det är.
MAMMA JAG SAKNAR ORD FÖR HUR STOR MIN SAKNAD EFTER DIG ÄR;hoppas allt är underbart för dig./din dotter

Kommentarer
Postat av: Julia

Men var det inte 2007 hon somnade in?



Kramar om min mamsebamse, är så glad att jag har dig=)

2008-12-11 @ 15:38:31
Postat av: ullisar

klart din mamma vet även utan ord...



massa massa krams!!

2008-12-11 @ 23:16:47
Postat av: mamman

JULIA.Visst rusar tiden fort men inte riktigt så fort.Jag är väl förutom risig i kistan även lite risig i kupan.Tack för mamsekramsen den värmer .

ULLISAR :Tack vännen,massa tack.

2008-12-11 @ 23:25:37
Postat av: ullisar

alltid jullaomaddahmossan. alltid!

2008-12-12 @ 20:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0