klart för femtioåringens kalas.

Fy för den vad jag har fejat idag,egentligen helt sanslöst dumt när det ändå inte kommer att synas imorgon när huset furulund är invaderat av ca 25 personer,men så funkar jag,jag vill veta att det är snyggt och rent i hörnorna sen om det blir aldrig så skitigt igen under dag och kväll så vet jag med gottsamvete att det var fint när dom kom.nog om det,kalkon 1 och 2 står i ugnen och risgryn är kokta till ris ala maltan,två smörgåstårtor står klara att ätas upp för dom eventulla natt-gäster som tänker sig hit i midvinternatten,inte ska dom behöva gå hungriga hem inte.Kalkon 4 och 5 skall stekas i morgon,det är ingen som behöver gå hungrig hem.

Jag har fixat presenterna också,tycker nog jag är ett litet under trots allt.Idag har jag helt varit utan den sedvanliga stressförlamningen så då blir det en hel del gjort,jag och Oskar har strosat en stund i skogen och plockat mossa,kottar och lummer till lite dekorationer i krukor och sånt.Jag hann även med att binda tå kransar till båda dörrarna,hittade en bunt jättefint ris vid garaget som håkan nog fått med sig från gurti.
Nu vågar jag knappt sätta mig i soffan(läs lägga) för om jag somnar så är jag rysligt dizzy och förvirrad när och om håkans jobbarkompisar dyker upp vid midnatt,men jag orkar inte heller sitta rätt upp och ner tills dess ,

så jag får väl helt enkelt bjuda på min ozzy osbornelook a like när det är dags att yrvaket snubbla omkring .JAG SÄGER TILL ER ALLA. BERÖRDA...VÄLKOMNA TILL FURULUNDSKA HUSET OCH GRATTA MIN FINE HÅKAN PÅ HANS 50=ÅRSDAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0