installerad

JUPP,nu är den nya fina spisen inkopplad i kontakten och står där så skinande blank och bara utstrålar "goda mumsiga maträtter kommer snart från mig"Det är ju inte min matlagardag i dag ,så Håkan får den stora äran att inviga den" blanka."
Köttfärslimpa skall det bli,vi ska vara barnvakter åt Melvin och Elma idag och natt ,första gången här på furulund så vi får se hur det går....Dom kanske vill hem mitt i natten...vem vet?Men då är Sara backupp och hämtar dom,vilket jag inte tror behövs alls.

Nu sticker jag till grimeton och Ingrid för att träna gossen Johansson,det har verkligen varit dåligt med det ett tag....Lusten försvann brutalt mycke efter sista tävlingen.Kan man undra varför?Nej det kan man inte.
Men hanhar varit supersugen på att obba,det är jag som inte haft någon större lust.Får väl se om det känns bättre efter dagens övningar,känner att jag skulle behöva uppbackning-support ,klapp på axlen,lite snällaord på vägen,hlt enkelt lite uppmuntran.nyaste spisen har flyttat insom den blänker

Kommentarer
Postat av: Julia

Oj, så fin han är=)Han kan antagligen laga mat själv också;)

2008-12-20 @ 21:41:49
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: maddah

ja verkligen fin, men hoppas inte han lagar maten för då får jag ju ingen mammalagat mat och det är ju det bästaste jag vet=)

2008-12-21 @ 11:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0