HÅKAN.

Den här killen är den fine kille jag lever ihop med och som fyller 50 år  den 10 december,på kortet var han kanske 15/16 år och jag visste vem han var redan då men eftersom det skiljer fyra år på oss så var han bara en liten skitunge på den tiden för mig.Men HAN är verkligen ingen liten skitunge längre,HAN är det bästa som hänt mig,HAN är den som gett mig mitt egentliga värde åter och den som stöttat mig i allt jag tagit mig för,HAN är den som efter mina barn betyder mest i hela vida världen,HAN är den som alltid är glad och possitiv även när jag är låg och tråkig,HAN är den som gör mig lycklig,HAN är den som fixar frukost på söndagsmorgonen,HAN är den som ser det goda i alla människor,HAN är den som gör mig hel och som jag alltid vill leva med,som jag vill åldras med,som jag vill ska finnas vid min sida så länge jag andas.
HAN ÄR DEN SOM JAG ÄLSKAR
Och nu har han bestämt sig för hur hans halva hundraårsdag ska bli.......ALLA är välkomna hit till furulundka huset den 10 december vid så där halv sju så bjudesdet på kalkon med tillbehör.OCH så till dom små biproblemen .....HUR SKA VI FÅ PLATS? JA,säg det men finns det hjärterum(och det finns det) så finns det stjärterum är ju ett säkert gammalt ordspråk som håller än i dag,så då får vi väl plats då.
JAG VILL ATT DET SKA BLI EN UNDERBART FANTASTISKT BRA DAG FÖR DEN KILLEN SOM JAG ÄLSKAR SÅ MYCKET och så blir det nog..

Kommentarer
Postat av: Lillpälsen

Oj, så fint=) Håkan är verkligen den man du förtjänar... Ni passar så fantastiskt bra ihop=)



Den där bilden skojar man inte bort=)

2008-12-04 @ 22:55:07
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: mellanpälsen

oj så fin han är med hår och allt=)

Kram

2008-12-04 @ 23:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0