Utkast: Ibland blir ...

syndigt vackertIbland blir tankarna extra djupgående ,det är när jag tänker på sånt som hänt genom livet, ja det som har varit mitt liv.
Idag när det bara regnar och inte är så väldigt skönt att vara ute så tänker jag lite mera än vanligt . Jag tycker att det är riktigt skönt och mysigt i vårt ombonade hem som vi i dagarna har bott i ett år lika länge som våran oskar varit med oss, vad tiden går fort när man har det bra och det har jag verkligen .
Jag är så lyckligt lottad som har Håkan och Oskar att bo med , mina tre underbara döttrar och deras respektive,mina små barn barn som jag får låna ibland,Ett bra förhållande till Håkans tre barn med resp och hans barnbarn,ett fantastiskt fint gammalt hus med mycket charm i väggarna,en jätteträdgård som jag kan forma som jag vill och i den takt jag vill,en helt underbar boxer som ger så mycket glädje åt vardagen,och som en bonus tycker domarna detsamma när jag har ställt honom,jag och alla mina närstående är friska och mår bra i sina liv.
Jag har fått helt fria händer från Håkan att inreda och bestämma färger på väggar och möbler (ibland opponerar han sig mest för syns skull).
Jag bor i ett vackert landskap med ängar och skog in på knutarna,tjugo minuters resväg till MIN älskade stad VARBERG, oh det känns gott i bröstet när jag kommer dit (bara alla sommargästerna åkt hem) och där finns om jag vill salta sköna bad (blir mest fotbadning). Nu har jag också två får som ska röja upp i den stora hagen som inte används till något alls, det kommer att bli fint där när dom gnagt bort all sly och ogräs(fast ogräs är ganska fint de med), vi har alltid mat på bordet ,att jag säger så beror på att det inte alltid varit en självklar sak.Ja kort sagt är jag så oerhört tacksam för allt som är mitt liv idag.
Jag bara önskar att min mamma hade funnits kvar ett bra tag tillhos oss.Lilla mamma jag saknar dig helt enkelt.TITTA PÅ BILDEN : ÄR INTE SVERIGE FA

Kommentarer
Postat av: Julia

Älskar dig mamma=)

2008-08-05 @ 23:21:42
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: Madde

älskar dig mamman min, är den bästaste mamman ett barn kan önska sig:)

2008-08-05 @ 23:46:44
URL: http://maddah.blogg.se/
Postat av: Kia

efter lite letande så lyckades jag hitta er! Men vart var bilden på platsliggningen? ;) /Kia & Fly

2008-08-06 @ 14:39:24
URL: http://www.blogtown.se/profile.php?id=Hunny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0