Utkast: Här ser ...

var är morsans lockbeteHär ser ni mig in action ute i skogen , det var let efter grejer matte hade varit så klurig och gömt i skogen ,men min snok sviker aldrig mig så allt hittades.
Just skogsarbete var vad vi sysslade med när pappsen jobbade idag.
Igår var Madde, Judas och Nitte (som tira skulle sagt) här och åt mattes goda mat, Nitte laddade för fullt inför stora getingmordet senare under kvällen , ingen blev stucken och jag fick min korv .
Idag tror jag faktiskt att det varit mycket mindre av dom små äcklena.
N u väntar jag på att matte o husses "adoptivson " ska komma med sin flickvän ,då ska vi äta och min mage längtar efter krubb nu som alltid ,mors/Oskarny mätta och laddade för getingjakt

Kommentarer
Postat av: Kattis

Tips......Länk till din/Oskars hemsida... saknas?



Have a nice evening!

2008-08-02 @ 18:46:15
Postat av: mams

kattis du är en gåva till oss

2008-08-02 @ 22:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0