nu är dom tillbaks!!!!

hjälp!Jaha, två dagar var vi av med dom asen!!!!
Ser ni den JÄTTEJÄTTEstora varelsen? Säkert var det en sån som stack mig(oskar) så ont som det gjorde ,jag kunde faktiskt inte ens stödja på mitt bakben den stack mig mitt i knäleden så matte sa att jag var lite löjlig som släpade benet efter mig säkert i en timma till sist blev även hon lite orolig men då fick jag ju skärpa till mig och visa att jag är en man, och sen kom bien och frida och hade goda nyheter med sig .
Dom hade varit och tittat på valpar och beställt en , det är en sån där tryffelhund som min matte tycker är så söta(nu ska det väl gullas och ha sig med den så hon glömmer att jag finns),men kul med en hund i släkten som jag kan busa med när den vuxit ur blöjsen.
Idag har matte och husse haft en hel trädgårdsdag och jag har hjälpt husse att klippa gräset, han kör med åkgräsklipparen och jag springer före och visar var han bör klippaoch av det blir man mäkta trött ska jag säga, så nu ska jag och husse titta på fotboll ,matte skriver inflyttningskort (inbjudningar) för vi ska ha fest i september.MORS

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, en tryffelhund!!! Dom är ju helt fantastiskt söta=)Måste ju få se den när den är vappis:)

2008-08-06 @ 21:59:57
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: mamsmams

men judas ser du int den fantastiskt stora getsen

2008-08-06 @ 22:05:03
Postat av: Julia

Jo, det är verkligen G(J)ETS=)Se till att utrota dom innan jag kommer nästa gång!!

2008-08-06 @ 23:21:58
Postat av: maddah

oj den ser ju helt muterad ut, värsta mördar getsen.

2008-08-07 @ 15:51:29
URL: http://maddah.blogg.se/
Postat av: mamsmams

visst ser den stor ut kolla näsan , nästan som en hästmule

2008-08-07 @ 16:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0