nya visioner

Japp! Nu ska jag stå helt på egna skakiga ben ett tag framöver, har tänkt så här: Jag har i flera år torgat åt min chef på Växtriket och inte rönt någon kredit för det (fast jag vet att jag gjort det bra och mina kunder har tyckt mycket bra om mig).
NU ska jag börja arbeta för mig själv och allt vad det innebär.
Idag har jag fått klartecken från banken om ett lån för att komma igång, jag har etlaberat en kontakt med en äggförsäljare och en blommförsäljare imorgon ska jag kontakta några lokala odlare av frukt och grönt och åka å köpa en trailer för transport av vaor  ska även försöka få tag i något som liknar ett torgstånd.
Ja det här blir utan tvekan en spännande tid för mig och min familj. Men om man inte vågar släppa taget så kan man alldrig någonsin räkna med att vinna.
Mitt koncept är : närodlade grönsaker och rättvisemärkta blommor samt lite därimellan såsom honung .mammalagad sylt och saft,svamp från våra skogar i halland och lite blombinderier,kan det funka tro?
VEN VET INTE DU INTE JAG.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej FF!!!

Förlåt att jag inte har tittat in här tidigare men bättre sent än aldrig eller hur ;)

Blir väldigt glad när jag läser detta inlägget om att du ska skapa eget! Speciellt glad blir jag när jag läser om ditt koncept, att du ska ha närodlat och rättvisemärkt! Som den miljövetare jag är :D Jag tror och hoppas att det kommer gå superbra för dig! När sätter du igång med torgandet?

Ska kolla runt lite mer här innan jag går o lägger mig för dagen. Massa kramisar från mig :)

2008-08-13 @ 21:56:58
URL: http://www.coke.zoomin.se
Postat av: Jultis

Ojdå, här händer det grejer!!! Jag tar och ringer istället, om du inte ligger och snarkar i soffan....?? =) Bamsekram till mamsebamse!!

2008-08-13 @ 21:57:36
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: Kattis

STORT GRATTIS!! Tror du gör helt rätt! Och man MÅSTE våga att ta risker; annars lever man inte...Är helt övertygad om att det kommer att gå bra! Blir faktiskt riktigt " avundsjuk" på dig...hihi...LYCKA TILL Pamela! Kram från mig som håller tummarna sååå hårt!

2008-08-14 @ 06:29:36
Postat av: richard gere

TACK ALLA GODA MÄNNISKOR JAG HOPPAS DET KOMMER ATT BLI BRA.

IANNAT FALL HAR JAG JU ÄNDÅ FÖRSÖKT.

2008-08-14 @ 13:42:26
URL: http://mullenuff.blogg.se/
Postat av: Maddah

Så spännade det skall bli, hoppas av hela mitt hjärta att det blir succé=)

Kram kram

2008-08-14 @ 17:05:17
Postat av: ullrika

hållar alla tummar och tår jag har för att det ska gå bamsebra!!!

2008-08-17 @ 23:06:36
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0