INEN KÖPLUST?

Just den frågan ställde vi oss, vi som hade släpat in våra prylar i ottan för att serva människorna på håstens torg, det var väldigt trög handel och många åkte hem innan middag ,fast boktanten och jag stod tålmodigt kvar till deadline kl tre ,hoppas verkligen det blir mer fart på folket som ändå säger att det ÄR SÅÅÅ trvligt att ha ett levande torg där, men förstår dom att om vi inte får sålt något så kommer det inte att bli gammalt.
Roligt är det i varjefall och kul att så många från andra torget kommer hit. I torsdags var Agneta och Elsa här , vi var en sväng och plockade rönnbär till gele´Oskar älskar Elsa ,men Elsa älskar inte Oskar lika intensivt, jag älskar också den lilla godingen ,dom var å hälsade på mig på torget också.
Elsa var den mjuka själ som försiktigt och kärvänligt försökte läka mitt hjärta när min ängel zune dog,.
TACK ELSA OCH AGNETA FÖR ATT JAG FICK HA DEN LJUVLIGA VARELSEN HOS MIG IBLAND.
PS JAG HAR HENNE GJÄRNA NU OCKSÅ OM DET BEHÖVS.(det kanske jag aldrig sagt!)

Kommentarer
Postat av: mellanbarnet

Hmm fick du inte lite annat fint besök och expertishjälp på torget igår?

2008-08-23 @ 18:31:27
Postat av: mossan

Jo, jag sansade mig och förstod att jag skrivit lite snabbt men då var det fförsent.

jag blir riktigt lycklig när ni kommer till "gamla mamman" fortsätt med det gullungar.

2008-08-23 @ 18:43:14
URL: http://mullenuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0