Födelsedagsbarnet JULIA

julia två årLilla gumman här var du två år gammal och såå stolt över dina nya fina turkosgröna stövlar ,du sov med dom på den natten och jag lät dig göra det ,just för att du var så stolt över dom.OM tjugofem minuter fyller du tjugotvå och min kärlek till dig har vuxit för varje år som gått (hur ska det sluta?). Du var(ÄR) ett sånt  älskat barn och jag hoppas och tror att det räcker med min kärlek till dig för att du ska klara dig bra. Du, din lika mycket älskade syster madde och nisse (också älskad) har precis åkt härifrån efter en trevlig frågesportskväll(helt spontan)det var mycket roligt att ha er här och imorgon ses vi ju kl 12 för fika i stan , men jag skulle vilja ha er här för jämnan ni är ju mitt kött och blod fast att ni är vuxna nu så kan jag känna en saknad efter er nära mig.
Lilla julia , så nära det var att jag förlorade dig när du föddes,så rädd jag var i flera år för att din allmänna blodförgiftning skulle gjort skada på din kropp,det tog nog fem år innan dom kunde säga att det inte blivit några men efter det akuta snittet. Jag vill bara säga dig det JAG ÄLSKAR DIG OCH ETT JÄTTEGRATTIS MIN EGEN JULLEBULLE/ MAMMA

Kommentarer
Postat av: Jullebulle

Tack mamma, jag älskar dig med=) Tror la jag att jag var stolt över dom, vem skulle inte vara det..? Blev lite nostalgisk när jag såg de fina prickiga dörrarna i köket=)

Vi ses imorgon!! Kram

2008-08-09 @ 00:10:21
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: mamsmams

Ja prickarna har förföljtmig i hela mitt liv , kanske lika bra att ge vika för dem.

2008-08-09 @ 00:14:34
URL: http://mullenuff.blogg.se/
Postat av: Lina

Hittade hit(kompis till julia) grymt söta unge!!! Lycka till med att starta nytt(knarkar julias blogg=)

2008-08-14 @ 15:25:51
Postat av: richard gere

LINA ,JAG VET INTE OM JULIAS BLOGG HAR BÖRJAT KNARKA!

2008-08-14 @ 21:40:27
URL: http://mullenuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0