besök till oskar

Igår kväll hade jag Oskar Rolex hundihuset Furulund besök av en halvbror på farsans sida han heter zicco och var ett år yngre än mig.
Jag satte ner tassen direkt och talade om vem som bor här, det var kanske lite för bryskt så morsan tömde lite vatten på mig så att känslorna svalkades ner en smula. Sen hade vi hur kul som helst,eller zicco tyckte nog att brorsan var lite närgången i bland,men snäll var jagom jag får säga det själv, och jättekul att träffa honom vi är faktiskt väldigt lika i utseendet.
Annarsd måste jag få gnälla lite på den här hemska värmen ,man kan ju inte gå utanför huset utan att bli stekt ELLER getingstucken ,här är millioner såna äckliga små surrande svin.Fast i kväll ska visst farsan ta kål på dom sägs det, undrar hur många stick han får då. Jag och morsan har slagit vad om en paket hotdogs ,om han får två eller mer vinner hon och han får två eller mindre vinner JAG.//OSKAR

Jaha nu har jag skapat mig en hemsida, som än så länge inte är komplett men ändå.
om ni vill titta i9n påwww.123minsida.se/rolex alla är hjärtligt välkomna.

Måste ju ha något att göra och det tar mycket tid att mixtra vid datorn.Ikväll ska visst madde och nitte komma å äta med oss, det är alltid lika roligt med matgäster (nja nu ljög jag kanske lite, men för detmesta är det det). Har rotat fram lite kycklingfile och fläskskivor ur frysens innandömme(gudvad mycke som ska slängas det fanns i den då).Har tränat oskar lite ,han är väldigt följsam som alltid när vi tränar själv,det blir inte fullt så bra när det finns störningar med men det blir bättre och bättre och snart ska vi ju debutera i lydnadskl 1 ,det killar alltid till i magen när den meningen upprepas aja.
Dagens önskan: Låt inga mer människor bli mördade!!!!!

Kommentarer
Postat av: Zacco

Ja visst hade vi kul. Det var lite läskigt i början men sen gick det ju riktigt bra. Vi kommer nog att ses ute på utställningar framöver.

Lycka till med träningen!!

2008-08-01 @ 18:36:12
URL: http://www.123minsida.se/Zacco-boxerbus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0